القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ‏تراك ‏ما ‏يرام ‏| ‏ابيوسف ‏' ‏ليل ‏بابا ‏

لا انا مش على ما يرام
حاسس ان كل ده سراب
بحاول اطلع من تحت الأنقاض 
لما بتمشي بيبقى في ظلام

وانا عارف اني متقل شويه ف الهروب
مش عارف اني اهندل نفسي لما افوق
كاتم اللي يتقل عليا الــسمــوم
كل دي خصوم كل دي خصوم


فوت ف الحيط وارجعلي سليم
تموت من الكيد متشمش نسيم
انت ترووح ومتجيش
انت ماتلمش مليم

ماشي بـ سقفين
واحد ليا وواحد same
هيثم toxic وانتوا هليل دروب ف اتنين ربع جنيه
الفتيس اللي فيه تيس جاب زيت ع الـ Stage

ها وايه كمان ؟
اخرس انت الكلام
يطلع منك بحساب
انا بنك طول اللعبه وهنشد عليكو اجزاء

بصل بُكا عالـbeat واكا فروكا
على عقد التوربين انتو managed by تاهلوكه
على الهزاااز على الركب
ولا، انا مش جاي اقول نكت

بس لا انا مش على ما يرام
حاسس ان كل ده سراب
بحاول اطلع من تحت الأنقاض
لما بتمشي بيبقى في ظلام


وانا عارف اني متقل شويه ف الهروب
مش عارف اني اهندل نفسي لما افوق
كاتم اللي يتقل عليا الــسمـوم
كل دي خصوم كل دي خصوم

أنا الشوك انا الكلام
انا المايه لحد الركب عشان طويل
بنزل فيه هيثم Green هيثم King

متكفيش بس مفيش
كانت مفيش دم مفيش

سوف اقاتل
ولسا مصطفى خاطر
شوفي طلباتك 
هلغيلك السيزون خالص خالص


عالبلاط انا الطراش
الصولجان مبيتباصاش
جمجم عليهم بيتفصصوا سمك
بستان من القلق ده مش راب ف الخلا

لا انا مش على ما يرام
حاسس ان كل ده سراب
بحاول اطلع من تحت الأنقاض
لما بتمشي بيبقى في ظلام

وانا عارف اني متقل شويه ف الهروب
مش عارف اني اهندل نفسي لما افوق
كاتم اللي يتقل عليا الــسمــوم
كل دي خصوم كل دي خصوم

***********************


***********************

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات